16. 5. 2017 Torek

Dan smo začeli kot vedno okoli pol desetih in pojedli zajtrk ter se odpravili v službo. Kjer je vse potekalo kot vse dni do zdaj. Delali smo isto delo zato smo se malo dolgočasili. Ker pa je bilo vreme sončno sem se odpravil med malico ven na sprehod. Ko sem prišel nazaj sem nadaljeval z delom.
Kmalu za tem so na ogled prakse prišle profesorice iz Slovenj Gradca zato sem jim malo opisal delo in razkazal pisarno, ko so odšle so mi v podjetju rekli, da lahko grem saj je bilo za ta dan narejeno vse delo. Po prihodu domov smo skuhali, se malo odpočili med gledanjem Prison breaka in odšli na košarkaško igrišče. Domov smo prišli pozno zvečer zato smo se odpravili v posteljo.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

7. 5. 2017 Nedelja

9.5.2017

13. 5. 2017 Izlet v Porto